Aku Kena Tag

Weeehhhh kurang kerjaan betul aku, anak majikan aku lah ni punya keje. x pasal2 aku kene buat bende cam ni pulak… sile baca…
1.Do you think you’re hot??
– Engga, kayaknya… aku biasa-biasa aja tuh…???

2.Upload your favourite picture of you

3.Why do you like that pictures?
– alaaa…. itu khan anak angkat aku yang cengeng wekekeke…

4.When is your last time you ate pizza??
– tahu ah gelap, aku gak makan pizza 🙂

5.The last song you listened to
– lupa tuh….

6.What are you doing right now beside this??
– harusnya aku gosok baju. anak majikan aku nih ngerjain, malah suruh ngerjain ginian

7.What Name would you prefer beside yours??
-apa yah… kayaknya, ini dah cukup deh…

8.People i tag.
-1. shova
2. Ka Mona
3. Pak Agus
4. Mbak Tria
5. Mba Rahma

9.Who is number 1??
– Best friend aku…

10.Number 3 is having relationship with??
– Dengan isterinya dan anak tersayang Hana 🙂

11.Say Something about no 5??
– aku gak tahu sekarang dia ada di mana…??? yang pastinya, dia baik ama aku 🙂

12.How about number 4??
– Motivator penulis aku di Malaysia

13.Who is number 2??
– Nah kalo yang ni, orangnya garing abis, kadang narsis juga wekekeke….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s